-
-
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie mają gwarancje producentów.
-
Na produkty Mardom Decor obowiązuje 12 miesięcy gwarancji pod warunkiem zastosowania klejów sugerowanych przez firmę Mardom Sp. z o.o. oraz spełnienia wszystkich warunków dotyczących instrukcji montażu. Gwarancja nie
uwzględnia wad i uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym przygotowaniem do instalacji, użytkowaniem lub montażem. -
Firma ORAC udziela gwarancji na brak wad materiałowych i technologicznych przez okres jednego roku od daty zakupu pod warunkiem przestrzegania instrukcji montażu oraz zastosowania klejów wyprodukowanych przez firmę ORAC. Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub montażem nie będą rozpatrywane.
-
Creativa udziela gwarancji na 24 miesiące.
-
-
W ramach gwarancji producenta Konsument może żądać zwrotu zapłaconej ceny, wymiany rzeczy, bądź jej naprawienia.
-
Aby móc skorzystać z gwarancji, należy zachować paragon lub fakturę VAT - dowód zakupu.
-
We wszystkich sprawach dotyczących gwarancji należy kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe są podane w Regulaminie oraz na stronie Kontakt.
REKLAMACJE
-
Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe.
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy pisemnie lub drogą elektroniczną. Dane kontaktowe są podane w Regulaminie oraz na stronie Kontakt.
-
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
-
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany przez Sprzedawcę.
-
Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w Regulaminie.
-
-